سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حجاب تلالو شبنم برچهره گل

 زن در ملل دارای شریعت و قانون

این ملل مانند کلدانیها، روم و یونان بودند که قانون روم قدیم برای خانواده نوعی استقلال در امور داخلی قائل بودند. خداوندگار خانواده یعنی شوهر زن و پدر فرزندان یک نوع ربوبیتی داشت که افراد خانواده او را پرستش می‌کردند و خود او پدرانش را که رؤسای سابق خانواده بودند می‌پرستیدند.

خداوندگار، نسبت به تمام افراد خانواده از زن و فرزندان اختیار تام داشت او هرکاری که می‌خواست انجام می داد، حتی اگرصلاح را در قتل یکی از آنها می‌دید او را می‌کشت و هیچکش حق نداشت در این امر با او معاوضه کنند. ولی زنان خانواده نسبت به مردان حتی پسرانی که بطور کلی تابع خداوندگاربودند پست‌تر شمرده می‌شدند...

خلاصه زمام زندگی و اراده زن به دست خداوندگار خانه مانند پدر و شوهر بود او هرکار می‌خواست انجام می‌داد و هرفرمانی می‌خواست می‌داد.

گاهی زن را می‌فروخت، گاهی می‌بخشید و زمانی برای تمتع قرار می‌داد...

در مقام مجازات او را می‌زد و گاهی کار بکشتن هم می‌کشید اگر زن غیر از مهریه، طبق درامد دیگری داشت تدبیرش بدست مرد بود... در یونان هم وضع پیدایش خانواده و خداوندگار مانند روم بود.

وقتی این دیدگاهها و برخوردها با زن با نظراتی که اسلام عزیز نسبت به زن دارد باهم مقایسه می‌شود. انسان متوجه می‌شود که خدمتی که اسلام عزیز به زن نمود با هیچ چیز قابل مقایسه نیست و زنان مسلمان به خود می‌بالند و افتخار می‌کنند.

 حقوق زن در اروپا

در قرن بیستم برای اولین بار مسالة حقوق زن در برابر حقوق مرد عنوان شد. انگلستان که قدیم‌ترین کشور دموکراسی به شمار می‌رود، در اوایل قرن بیستم برای زن و مرد حقوق مساوی قائل شد. دول متحد آمریکا در سال 19920.م قانون تساوی زن و مرد در حقوق سیاسی تصویب کردند. همچنین فرانسه در قرن بیستم تسلیم این امر شد.

درکشور فرانسه ژنرال دو گل قانونی گذاشت که زن تا حدودی می‌توانست صاحب اموال خود باشد هر چند هنوز هم نمی‌تواند بدون امضای شوهر استقلال مالی داشته باشد.

درایتالیا قانون 1919میلادی زن را از شمار محجورین خارج کرد.

 سوء استفاده از آزادی

امروزه در جهان غرب با اینکه حدود نیم قرن و اندی است که ندای حقوق و تساوی زن و مرد را سر داده‌اند، جنایت و ظلمشان به زن اگر بیشتر از زمانهای جاهلیت نباشد، کمتر نیست.

به نام تساوی، زنان را با حقوق بسیار ناچیز به کارخانه‌ها کشاندند، با این که خداوند سبحان، طبیعت زن را برای کارهای سخت خلق نکرده است. زنان را به امور بسیار مشقتبار سوق دادند که این خود باعث پرکردن جیب سرمایه‌داران غربی و فرسوده کردن جسم و روح زنان می‌گردید.

به نام آزادی، او را از خانه که محل تربیت کودک بود، به مراکز فحشاء، کشاندند، تا با جذب مشتری، منبع درآمد هنگفتی برای صاحبان این مراکز شوند.

 به نام آزادی و تساوی، از وجود زن برای فروش لوازم آرایش و لباسهای جدید کارخانه‌هایشان و نیز ساختن فیلمهای منافی عفت و جذب مردم مخصوصاً جوانان به سینما استفاده کردند تا با این روشها درکسب و تجارت خود موفقتر باشند و از سودکلانی بهره‌مند شوند.

به نام آزادی، دختر شایسته و نمونة سال انتخاب می‌کنند و با چاپ عکسهای عریان در ابعاد مختلف در مجله‌ها و روزنامه‌ها از وجود آنها استفاده می‌کنند تا به این طریق مشتری بیشتری برای خود جذب کنند.

امام خمینی(ره) در این مورد می‌فرماید:

هر کس بخواهد شمه‌ای از آن جنایات مطلع شود به روزنامه‌ها و مجله‌ها و شهرهای اوباش و اراذل رضاخان از روزگار سیاه کشف حجاب الزامی به بعد مراجعه کند و از مجالس و محافل و مراکز فساد آن زمان سراغ بگیرد. رویشان سیاه و شکسته باد قلمهای روشنفکرانة آنان و گمان نشود که آن جنایت با اسم آزادی زنان و آزادی مردان بدون نقشة جهانخوران و جنایتکاران بین‌المللی بود.

یکی از نقشه‌های آنان کشیدن جوانان به مراکز فحشاء بود که موفق شدند و کشور ما را از جوانانی که عضو فعال جامعه‌اند تهی کردند و مغزهای آنان را از قوه تفکر خلع سلاح نمودند که هر چه از این کشور آفت زده و غرب زده بچاپند و به یغما ببرند همگاذن بی‌تفاوت باشند.

ابرجنایتکاران که ادامة حیات خود را در اسارت ملتها، بویژه ملتهای اسلامی می‌دانند، برای پیروزی هرچه سریعتر نقشه‌هایشان، چه راههای را که برای انحراف و منحرف نمودن و به فساد کشاندن بانوان مظلوم در پیش گرفتند و با ظاهر فریبنده‌ای به سان زن مترقی، نسبت به زن، این قشر انسان‌پرور و آموزگار چه ظلمها و جنایتها نمودند.

امروز که حدود بیست سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد وقتی دشمنان اسلام عزیز دیدند در همه نبردها شکست خوردند به نام توسعه سیاسی و آزادی، همان روش کهنه استکبار را در این کشور علوی و فاطمی پیش گرفتند و در مطبوعات بدترین توهین‌ها را به مقدسات اسلام عزیز نمودند و مستهجن‌ترین عکسها و مطالب را در بعضی از مجلات برای انحراف جوانان عزیزمان به چاپ رساندند. و اگر با آنان مقابله شایسته نشود فردا دیر خواهد بود لذا رهبر انقلاب فرمودند:

عزیزان من، درداخل مرزهای ملت‌ها کسانی هستند که متاسفانه همان کاری را می‌کنند که سازمان سیا آمریکا به وسیله قلم به مزدهای خود در مجلات و مطبوعات دنیا پخش می‌کنند.

 خنده فرشتگان درعالم قبر

رسول خدا(ص) از حضرت جبرئیل(ع) سوال نمود که آیا فرشتگان خنده و گریه دارند؟ جبرئیل فرمود: بله.

«... المراه البارزه اذا ماتت فیسجی قبرها حتی یسوی علیه اللبن لئلا یطلع علی حجمها فتشحک الملائکه و تقول حین کانت مشتهاه فما سجیتموها و الان صارت منفره فسجیتموها...ی.

(یکی از آنجاهایی که فرشتگان می‌خندند) زمانی است که زن بی‌حجابی و بدحجابی می‌میرد، و بستگان او را در قبر می‌گذارند و روی آن زن را با خشت و خاک می‌پوشانند تا بدنش دیده نشود. فرشتگان می‌خندند و می‌گویند: تا وقتی که جوان بود و با دیدنش هر کسی را تحریک می‌کرد و به گناه می‌انداخت(پدر و برادر و شوهرش و...از خود غیرت نشان ندادند) و او را نپوشاندند، ولی اکنون که مرده و همه از دیدنش نفرت دارند او را می‌پوشانند.

 



نوشته شده در شنبه 89 مرداد 23ساعت ساعت 1:51 عصر توسط یکی از بندگان خدا| نظر بدهید

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin